Saturday, August 15, 2009

mereka bergabung memerah keringat saya yang sedang demam.tapi saya tak kisahhh =)


mereka itu adalah nina dan diana =)

nyatakan 5 fakta menarik mengenai si pemberi award:

klik untuk besar kan


setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya~

1. hobi saya adalah facebooking.anda tahu itu.

2. saya kadang-kadang study juga (kalau sempai baca ini habis saya).

3. saya suka dan saya menggunakan deodoran for men.saya suggestkan kepada anda deodoran spray Nivea for Men Sport dan jugak spray Nivea for Men Dry Impact.baunya akan serta merta membuatkan anda rasa segar dan mungkin jugak rasa maskulin.hehehehe

4. saya tidak memakai perfume.tiada sebab untuk ini.

5.saya baru tahu yang nama saya diserahkan kepada ketua jabatan kecemasan hospital sungai buloh kerana saya tidak hadir kelas semalam.saya dapat MC la.huhu

6. saya pernah dikenakan bayaran RM18.50 hanya untuk menukar bateri jam tangan.wohhhh...

7. number phone saya yang 012 itu sudah bertukar celcom sekarang.number tetap sama, rangkaian saja berbeza.jangan tertipu oke.

8. saya ada seorang makcik berusia 29 tahun yang belum berkahwin.beliau adalah seorang nurse di Hospital Selayang, dan sangaattt baik hati.untung siapa jadi suami beliau.ada calon?

9. saya baru dapat mesej dari celcom (baru 10 saat yang lepas) mengatakan rm10 kredit PERCUMA telah dimasukkan ke dalam akaun saya kerana saya beralih ke celcom.saya check baki, dan wOww!ada extra sepuluh ringgit lahh!i loikkeee~

10.lagi tentang celcom.saya tidak dikenakan sebarang caj untuk beralih ke celcom.dan lagi best, apabila sim card celcom saya telah diaktifkan, ada kredit rm5 di dalamnya.jadi, jumlah kredit percuma saya dapat adalah rm15!yay!yay!

Anda perlu memilih penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka

1. Nurul Atikah bt Zakari.hehe 3x kena.sebab anda comel =P
2. Zakiah Razak. tokey shawl.walopon sibuk menjahit, luang-luangkan masa sikit naa...
3. Syadatul Asyikin. pendengar setia masalah saya.saya pun suka dengar masalah and cerita dia.
4. Syafiqah Azahari. kakak saya ini yang ada iras artis korea.tak tipuuu
5. Suzen. kawan sekolah menengah saya.terserempak di OU ari tu.kakikukekokukakikekok.hehehehe

thanx again to nina and diana for the award =))

5 comments:

Zakiah Razak said...

haha syarie thanks sbb kmi in the list!bkn xmau gtau blog 2...sbb ingtkn hmpa da tau huhu sowi~

SyarifatulNadiah said...

wehuu.cepat2 buat!

Header said...

budak demam nih kan...sempt tuhh update blogg

syadatul said...

waaa...switswitswitswit nya nadya~harus puji lbh dr 3X

SyarifatulNadiah said...

ngehehe.update tetap update walopon demam.nak buah moktannnn la kakak..

hehe lagi banyak lagi best ikyn