Sunday, December 20, 2009

down okey~

saya adalah pemandu amatur yang memandu kereta manual tak berapa pick up kepunyaan mak saya.dan saya juga bermasalah untuk mengagak berapa banyak nak tekan minyak or nak lepas clutch bila kereta baru nak bergerak especially kat permukaan slope.
ya saya baru dapat lesen minggu lepas.
so kepada pemandu competent yang dah terror gila bawak keta tu, tak nampak ka sticker P kat kereta saya tu?kalau mati enjin tu gelak lam hati dah la abang oi.tak yah nak drive sebelah saya pas tu buat² macam nak mati enjin.
patut masa tu ada lori balak terbabas dan lanyak kereta abang.hahahaha
kurang asam punya orang.budus

4 comments:

nurulshari said...

haha.
br dpt P?
sila jakun bwk kete skrg supaya cepat cekap.
hehe

pesanan: kalau kete mati tgh jln, psg lampu kecemasan serta merta.
so org ingat kete rosak ka apa ka. xdak la malu sgt.
pastu bila org mai nk tlg, trus start enjin pastu ckp, "Haaa, boleh pon start!"
kalao, org x mai tlg, trus start n jln la. tunggu apa lg.
haha

syadatul said...

wahhh..berenas2..setuju2..

Farahanani Amhazali said...

haha.. ilek2.. pemandu kompeten tu dulu pun pernah jadi pemandu P gaks..

stiap kali aku terasa down selepas di hon.. aku akan anggap yg diorg balas dendam kat pemandu P sbb dulu masa diorg P driver, diorg slalu kena hon gak..

hak3..

SyarifatulNadiah said...

kak lun.idea mu sungguh bernas.tapi malu nak amalkan.heeee

hahaha balas dendam ka...aiyoo